Nuo rugsėjo „Civinity“ klientus aptarnauja vidinis skambučių centras

Nuo rugsėjo „Civinity“ klientus aptarnauja vidinis skambučių centras

Po kelių bendradarbiavimo su išorės tiekėjais metų, viena didžiausių Baltijos šalyse būsto ir komercinių pastatų administravimo įmonių grupių „Civinity“ nusprendė iš naujo atidaryti nuosavą klientų skambučių aptarnavimo centrą. Atsisakius tarpininko bendrovė planuoja užtikrinti ne tik greitesnę, bet ir kokybiškesnę bei išsamesnę pagalbą daugiabučių gyventojams.

Vidinio skambučio centro atidarymas atspindi „Civinity“ tikslus ir pastangas gerinti klientų aptarnavimą ir klientų pasitenkinimą teikiamomis paslaugomis. Naujo centro darbuotojai dirba ir bendrauja su visų grupės įmonių kolegomis, todėl turi gilesnį ir platesnį vidinių procesų ir darbo specifikos supratimą, nei išorės tiekėjas. Dėmesys klientui ir kokybiškos paslaugos yra prioritetinė „Civinity“ įmonių veiklos dalis, todėl sklandus ir kokybiškas skambučių centro darbas yra vienas didžiausių grupės prioritetų.

Artimiausiu metu bendrovė taip pat planuoja atnaujinti savitarnos portalą, kuriame bus galima dar patogiau užsakyti naujas ir valdyti jau teikiamas paslaugas bei išsamiau susipažinti su namo priežiūra susijusia informacija.

Gyventojai su „Civinity“ skambučių centru gali susiekti telefonu 8 700 55188.